Isnin, 7 Mac 2011

seronok ke cerita korea nie!!!!!!!!

hmmm hari nie entri pasal cerita korea???? alamak aku tak berape tahu sgt cerite nie yg aku heran kenape la ade di kalangan kite yg minat cerita nie,kalu kat umah aku tuhh hmmm tak lain tak bukan wife gan adik ipar aku la yg selalu tgk siap buat koleksi lg pasal cerita korea nie,dari cd,dvd sampai la buku korea tp yang aku tak fahamnye dr bahasenye langsung tak faham,korang faham ke????? yang jd kegilaan orang2 kat umah aku tu cerita BOF ishhh tajuk hape tahh la jap kau maskkan gambar cerite tuh



  nie ha gambarnye hmmm bagi orang yang tahu tu tahu la yang tak tahu juga la heheheh!!!!   tp walau mcm pun kutuk tetap kutuk tapi ahkir2nye aku plak yg terjebat gan cerite keh3,mle2 aku pun tak berape ske sgt pasal dia punye bahase tak faham termasuk jalan ceritanye,
wife haku le yg cucuk2,hasut2 suh tgk cerite nie,oleh kerane nk jage hati aku pun tgk jugak,mula2 tu mcm boring je hehehe bile dh masuk 20minit lepas tgk mula la bibir kesukaan tertimbul dgn ckit2 dlm hatiku walaupun sekeras batu kerikir pun heheheh,hai kalah jga kau akhirnye ye.....cerita nie lama kelamaan seronok jgak di tgk kalu dah faham jln cerita nie, ade suka duka sedih gembira persahabatan dan juga percintaan eh kelakar pun ade juga tau sampai tersenyum kau di buat nye mula la wife aku jerling,,,,,,,,,,,,
ha dulu sombong sgt  tak mau tgk hmmm takpe la tp skrg nie time wife aku nk beli cd ke dvd ke mesti aku tanye nak beli cd korea ke hehehe tersenyum palk dia,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,opssss setakat nie saje entri kali nie nanti sambung balik ok

Tiada ulasan: