Selasa, 30 Oktober 2012

Wanita Dunia Paling Cantik 2012 Adakah Beyonce?




Beliau telah menolak idea bahawa seorang gadis muda bertukar menjadi "Mak Cik" selepas melahirkan bayi seperti contoh pelakon Bollywood, Aishwarya Rai menghadapi teori ini tetapi Beyonce telah menolak dakwaan tersebut." Penyanyi Beyonce telah dinamakan sebagai "Wanita Dunia Paling Cantik 2012".
Senarai artis perempuan paling cantik telah diterbitkan dan kemuncak dalam senarai ini adalah Beyonce. Banyak artis wanita berfikir bahawa jikasekkiranya mereka  menjadi seorang ibu, ia akan memberi kesan kepada kecantikan mereka tetapi artis, "Beyonce" merasakan bahawa dia adalah lebih cantik berbanding sebelum ini selepas menjadi seorang ibu dan dia dinamakan "Wanita Dunia Paling Cantik".
Beliau memberitahu kepada majalah terbitan khas tahunan di US. Beliau juga mendedahkan rahsia semasa tempoh dalam  kehamilan tersebut, berat badan semakin naik dengan mendadak.. tetapi kini dia mengambil diet protein yang berasakan serat untuk mengurangkan berat badan yang ideal....


Penambahan berat badan dan takut kurang cantik adalah masalah besar bagi sesetengah artis wanita semasa hamil tetapi Beyonce menunjukkan bahawa adalah mustahil untuk mengekalkan kecantikan anda semasa mengandung tetapi dia juga mengakui bahawa menjadi seorang ibu lebih meyakinkan beliau untuk cuba memakai kasut rata yang selesa untuk dia kerana kini dia mempunyai masa untuk mengendong anaknya sepanjang hari, kasut tumit rata selesa untuk beliau memakainya.....

Tetapi dia juga berkata bahawa dia tidak pernah terfikir akan pada satu hari apabila dia tidak boleh memakai kasut tumit. Itu tidak lebih, dia juga mendahului dalam senarai sepuluh bintang yang paling cantik yang dicalonkan oleh banyak majalah lain.





Tiada ulasan: