Selasa, 6 November 2012

NEELOFA DAN NABIL MAMPU BAWA RANCANGAN MELETOP


Salam sejahtera pada semua reader2 yg sudi datang kke laman coret corot kku ini, apa khabar semua?? moga korang semua sihat hendak-Nya.

so pg nie entri yg biasa2 saja tak ada yg panas ataupun gosip hehe,,, hari entri just nak share mengenai program MELETOP siaran baru yang di perkenalkan oleh pihak astro dengan kepelbagaian hiburan yang di sajikkan oleh pihak astro seperti hiburan berbentuk komedi yang dikendalikan oleh dua selebriti terkenal tanah air iaitu Nabil Raja Lawak 2 dan Neelofa yang membawakan segala berita sensasi dan trending daripada pentas hiburan tempatan dan antarabangsa seperti gosip, filem, muzik, internet dan semestinya yang terkini. Lebih menarik, terdapat  juga segmen lakonan semula tentang beberapa gosip panas sekadar hiburan selain untuk menjentik selebriti tentang isu hangat yang sedang diperkatakan.
Tetapi semalam saya lihat siaran ulangan rancangan diaorang dalam pkul 10.00 mlm kot macam tu la macam takk best je seolah2 kekurang idea ataupun aura daripada pengacara2 tersebut ape yang saya perhatikan macam watak2 tersebut kurang menyerlah hmm mungkin bagi saya diorang masih baru ataupun mencari keserasian untuk mengacara program tersebut 
Ape2 hal pun tahniah kkepada diaorang kerana terpilih menghoskan program MELETOP di astro
oh ye tak lupa kepada yang melanggani pakej Mustika, anda berpeluang menonton di Mustika HD (134), setiap hari Sabtu jam 11.00 malam dan siaran ulangan setiap hari Rabu, 3.00 petang dan 6.30 petang. Turut disiarkan melalui saluran Astro Hitz setiap hari Rabu jam 10.00 malam.
SAZZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!

SETERUSNYA

Tiada ulasan: