Ahad, 21 Oktober 2012

JANGAN PAKAI KAIN BURUK DI RUMAH

Hai semua bertemu pula kita di entri yang seterusnya....hari nie mcm biasa kerja pn takk banyak ape lagi tgh godek2 kat pakcik google nie kot2 jumpa info2 yg boleh di share kat blog nie hehehehe.pas cari semua saya pun terjumpa 1 info nie ha perkkara yang selalu sangat berlaku dlm rutin kehidupan kita hahaha!!!!! 
juz share what i share!!!!



Pemakaian pakaian dlm yg tepat dan sesuai boleh juga membantu keterampilan anda mejadi lebih selesa, sempurna dan meningkatkan keyakinan diri sendiri..Dan amat penting dalam intitusi kekeluargaan seseorang.
 Sayangnya dlm hal nie mungkin di pandang remeh ataupun sekalis pandang saja tetapi membawa impak maksim kiranya agak merbahaya!!!! Khususnya pada kaum WANITA. Malah, ada ramai wanita yang tidak memperdulikan hal penampilan mereka semasa berada di rumah. mereka beranggapan "ALAH setakat dok di umah buat apa nak pakai yang mahal dan cantik, atau aku kan dh jadi wife dia tak payah pun takpa aihh!!!" Apa nak di malukan dia tu husband aku what!!
hmm oleh denganya alasan sebegini mugkin mereka rasa berada dalam "SAFE AREA" pasal diaorang memilih pakaian mcm ala kadar semasa berada di rumah,haaa tapi jangan terkejut ada sestengah wanita yang dh kahwin nie selesa dengan pakaian baju tido, pakaian dalam yang kendur malah ada yang terkoyakk pun ada heheheh.....(tidak Di nafikkan)
Mungkin ada yang merasa selesa dengan pakaian tersebut namun berhati-hatilah wahai sang WIFE di sebab kan hal yg remeh temeh niela selalunya membuatkan pasangan anda hilang keghairahan kepada anda mungkin dlm masa yang panjang boleh menyebabkan mempengaruhi keharmonian runahtangga anda..
kadang2 tak di nafikan lah mungkin di sebabkan faktor usia ataupun graviti membuatkkan beberapa bahagian tubuh anda seperti payudara kendur dan kekurangan keindahan penampilan anda. oleh itu untuk mengatasinya pemilihan pakaian seharusnya tepat dan sesuai untuk membantu mengimbang sekali gus menjaga imej penampilan anda untuk menjadi menarik,tertarik dan cantik keba booom!!!!!! untuk wanita yang berbadan gempal setelah melahirkan anak percayalah pemakain pakaian dalam yg berkualiti sedikit sebanyak dapat membantu memperbaiki penampilan tersebut.
Dan juga pasangan anda juga tidak hilang selera gara-gara "kain buruk"..........
Percayalahhhhhhhh!!!! apabila anda mendapat perhatian dari husband anda tidak berkurangan itulah petanda anda masih ada daya tarikan yang menakjubkan......
oleh itu jangan sesekali memakai "KAIN BURUK" di rumah apatah lagi di depan pasangan anda.......
TAMAT..

Tiada ulasan: