Rabu, 12 Disember 2012

BUAH RAJA YANG PELIK TAPI???


  Salam semua hmmm dah lama tak update blog heheh..sori ade tugasan yang perlu di siapkan kat opis nie so hari nie tengah belek2 FB terjumpa satu gambar buah durian yang warna putih ishhh pelik kan hmm selalunye kita jumpa dian kaler hijau tak pun kaler kekuningan sedikit buah dian tersebut di katakan jumpa di SMK Tanah Putih Kuantan Pahang so untuk mendapatkan kepastian apa kata korang terjah la kat kuantan tu haaaa klu korang orang denu lagi bagus takkanla dari johor nak ke sane nk tgk dian nie semata2 muahahahaha............

2 ulasan:

Dunia Wilma Dunia Wilma berkata...

1st time tengok durian warna putih...
Buah durian betul2 ka tu Latif?
Bukan palsu?

latif latif berkata...

erkkk saye pn tak tau la wilma entah2 diaorang sembur cat tin kaler putih kot hahaha